My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Sunday, December 09, 2007

Inget tidsfördriv att dö för

Har man långtråkigt kan man alltid skriva en meningslös lista. Gissa om jag haft långtråkigt:

Skulle vilja vara: händigare än jag är
Skulle vilja heta: Theodor i andranamn (efter farfar, farfars far och farfars farfar)
Skulle vilja kunna: spela cello eller kontrabas
Skulle vilja veta: svaret på ganska många frågor
Skulle vilja hitta: vägen till ett oälskat hjärta
Skulle vilja resa till: Mexico
Skulle vilja förstå: huruvida vissa saker händer av en orsak
Skulle vilja uppfattas som: en varm och levande person
Skulle vilja kunna ha överseende med: att jag inte är bäst på allt
Skulle vilja minnas: alla komplimanger och sen spara för de dagar då jag känner mig svag
Skulle vilja bli: världens bästa pappa
Skulle vilja se tillbaka på mitt liv en dag och känna: att jag inte levt förgäves

kopiera gärna och skriv in på din blogg vad du själv skulle vilja

0 Comments:

Post a Comment

<< Home