My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Saturday, October 20, 2007

Allt är bra

Glöm allt jag sade, bränn mina brev. Allt är bra, allt är bra. Spara de bästa orden jag sagt dig och tänk på mig som nån som vill dig väl. Det är bra nu. Allt är bra nu. Kanske för att solen ibland skiner över även de mörkaste minnen man bär. Kanske för att lyckan finns någonstans bortom höga himlar, fanfarer, rikedom och berömmelse. Kanske för att de små sakerna i livet är de man saknar mest om de skulle försvinna.

Jag säger inte att allt är bra, jag säger bara att jag har det bra. jag säger bara att även om man inte alltid får vad man förväntar sig eller hoppas få i livet så ligger hemligheten i att uppskatta det man har, det som gör just mig speciell, det som gör dig speciell. För kanske händer vissa saker saker av en orsak och kanske är det en mening med att jag kom hit och då kan jag inte se annat än att det kommer fortsätta vara bra.

Du får sakna mig ibland om du vill men glöm allt jag sade igår, allt är bra, allt är bra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home