My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Monday, April 24, 2006

Rainy day memories

Det blaskar ner där ute. Secret Service borde fått en hit med "Rainy day memories". Jag tror aldrig det blev så. En av deras bättre tycker jag, sorgligen bortglömd. Regnmusik är annars Joni Mitchell. Både "River" och "Blue" skulle lätt få plats på mitt livs soundtrack.

I wish I had a river
I could skate away on
I'm so hard to handle
I'm selfish and I'm sad

Hon sjunger ju som en gudinna Joni. Men nu har hon ju sagt att det är slut med skivsläpp. Det blir inga fler inspelningar. Jag hoppas hon ändrar sig. Det känns som om hon hennes stämband inte har några gränser. Hon glider hit och dit hur smidigt och snyggt som helst.

Dagens ord: Aprilväder (egentligen inget jag är helförtjust i)

Dagens plats: Plaza mayor, Salamanca (när solen skiner)


Jag åkte hem till min brylling Marcus igår

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

6:30 PM  

Post a Comment

<< Home