My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Sunday, April 30, 2006

Mi sueño

Jag var i hennes hus igen, natten till igår, i drömmen. Jag har varit där förut, men bara i drömmen. Jag kan inte riktigt förstå vad jag har där att göra. Vad är det jag letar efter? Henne? Mig själv? Nåt hon skrivit kanske?
Jag vet inte.
Men jag tror att jag egentligen skulle vilja veta.
Jag får nog aldrig veta.
När ska hon lämna mig ifred?

Dagens ord: Drömtydningslexicon (Inget jag skulle konsultera)

Dagens plats: Hennes hus (undrar hur det ser ut i verkligheten)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

4:56 AM  

Post a Comment

<< Home