My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Monday, March 19, 2007

Gamla dansbandsdrömmar

Jag sticker inte under stol med att jag en gång i tiden lyssnade en del på dansband och att jag senare hade funderingar på att söka värvning i ett dansband. Och om sanningen ska fram ligger nog en och annan potentiell dansbandshit och lurar i lådan nånstans, i botten, undangömd.

Lennartz verkar ha blivit en succé. Deras myspacesida har ganska många 1000 träffar. Jag tycker att fördommar skildras på ett lysande sätt i serien. Sen kommer en del låtar man en gång gillade upp och väcker gamla minnen.

Detta inlägg går under rubriken veckans erkännande eller saker jag lyckligtvis lyckades förändra

0 Comments:

Post a Comment

<< Home