My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Tuesday, January 08, 2008

Löften och hopp

Jag har gett mig själv ett löfte. Nej, inte bara ett. Tre tror jag. Det är inga nyårslöften eller så. Det är förhållningsorder. Jag har bestämt mig för hur min närmaste framtid sa se ut. Eller jag rår ju inte över vad om ska ske men jag har i alla fall lovat mig en del och det här ska bli en positiv utveckling. Jag ser fram emot våren med tillförsikt nu, jag gör faktiskt det. Jag känner på mig att nåt underbart kommer hända.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

det låter mycket klokt!

10:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

no entiendo nada que escribes!
try in portuguese!
hehehehehhe
raquel

7:21 PM  

Post a Comment

<< Home