My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Sunday, January 20, 2008

Listan

Jag har skrivit en lista, i största hemlighet. Jag skrev den på ett främmande språk för att minska möjligheten att någon ska kunna läsa den och förtstå innehållet.

Jag längtar mig bort. Jag tror jag vet vart jag vill och jag ska komma dit en dag. Jag är inne i en uppgraderingsfas. Robban ver. 4.2. Nya vackra saker ska komma in i mitt liv. Jag har redan börjat förändra en del saker och mer ska det bli.

Jag analyserar positiva saker som hänt det senaste året och jag repar mod, jag blir starkare och jag kommer till insikt. Det kan bara vara bra. Jag ser fram emot vad 2008 har att komma med.

Jag har lagt upp en strategi. Funderar ut en komplott mot världen. Den ska bli snäll igen. Det har jag fått för mig att den var en gång.

Jag insåg att det fanns några rader i "Vaggsång kl. 4" av Peter LeMarc som påminde mig om någon. Hon har inget med sången att göra.

Vad har det med saken at göra?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home