My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Saturday, September 08, 2007

Jag borde lyssnat mer till regnets sånger

Nej, såhär kan vi inte ha det. Först skriver han en text om sitt eftermäle för att sedan vara frånvarande i månader. Det duger inte. Nej. Kan ju verka som om man gått händelserna i förväg eller nåt.

Slutet på augusti blev väldigt intressant. Mycket repetition och föreställningar. En intensiv period som gick över väldigt fort. Man an ser en massa roliga människor ofta under en kort tid sen ser man dem aldrig mer, eller inte på länge. Teatern förde nåt gott med sig. Nåt väldigt gott. Nåt oväntat. Jag fick användning av min mantel.

Idag kom ett förvirrande telefonsamtal. Borde fatta ett klokt beslut. Men hur vet man vad som är klokt i förväg? Säg inte att jag ska följa mitt hjärta för det litar jag inte riktigt på längre. Det fanns nog en tid när jag gjorde det. Jag vill dit igen tror jag.

Folke Algotsson. Riddare. Ädel och rättrådig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home