My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Tuesday, August 08, 2006

Badtur

Igår for några vaktmästare till Fjöla och badade. En kanonstrand. Bra sand, långgrunt och folktomt. Faktisk bland de bättre jag varit på. Det blev lite bad och lite fiske. Fiskelyckan var det inget vidare med. Mest bottennapp. Gösarna var tydligen väldigt kräsna och ville inte ens nappa på mina gamla jiggar. Det fick bli korv på grillen och marshmallows över elden istället. Men med trevligt sällskap och en underbar sommarkväll på en udde utanför Fjöla så gör det inte så mycket. Det blev en trevlig kväll. Såna kvällar man borde ha fler av. Snart åker jag härifrån och är det nåt jag kommer längta efter i kylan uppe i de peruanska bergen så är det säkert kvällar som denna.

Egentligen fanns det roligare bilder att lägga upp men jag törs nog inte. Tyvärr

Detta är förresten mitt 50:e inlägg på bloggen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home