My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Sunday, July 23, 2006

Länge sen vi sågs

Jag har inte varit här och skött om min blogg på länge. Det är så hett uppe i datorrummet att jag spenderar så lite tid som möjligt här. Sen blir det ju en hel del jobb. Nu kör jag tidningar på natten innan jag börjar jobba.

Veckan som gått var ganska kärvjobbad. Men det gick. Igår var jag till en trevlig fest hos en kollega från kyrkogården. Idyllisk omgivning, bra musik, trevliga människor, god mat och gott vin.

Idag har det mest slappats. Det ansåg jag att jag förtjänade.

Nu ska jag sätta mig och klura på en mörk schlager i stil med "Ge mig en schlager som handlar om död och blod" som Kjell sjöng.

Tätare bloggand utlovas i framtiden. Höstens planer börjar ta form.

Dagens ord: Högsommar - torrt men riktigt härligt
Dagens plats: Ulriksdals marker - kossorna, källorna, luften
Dagens låt: Free ride - Nick Drake

0 Comments:

Post a Comment

<< Home