My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Monday, January 09, 2006

Drama

Katie Melua, ja, ganska trevlig skiva. Kanske Jenny Wilsons ännu mer. Ja, jag tror det. Slagkraftig popskiva. Hennes röst påminner mig om nåt/nån men jag vet inte vad.

Börje Ahlstedt, den store. En äkta skådespelare. Ända ut i fingerspetsarna. Så är han ju kanske störst just nu. Dat har väl funnits andra som kunnat mäta sig med honom tidigare men just nu verkar det skralt. Det vore häftigt att spela mot honom. Kommer det hända? Nej, det betvivlar jag. Även om drömmen om Dramaten aldrig riktigt dött. Hur som helst retade Börje gallfeber på de andra i "Stjärnorna på slottet" idag.

Imorgon ska jag till min mormors syster. Tur att nån bryr sig om alla gamla släktingar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home