My Photo
Name:
Location: Linköping, Östergötland, Sweden

Jag är en 25-årig språkstuderande östgöte som gillar snällhet, fyrar, minnen och ljudet av när mamma stryker.

Sunday, January 08, 2006

The beginning



Here at last comes the beginnings of my life. No, my blogging life. How pretentious is it not to write in english? Why should I? I know noone from abroad will ever read this. Nej det är sant. Mina pretentioner sjönk visst ganska snart. Jag tänkte att Robert Douglas skulle få vara med och inleda bloggandet. Ja, antagligen ville jag bara visa upp mig själv lite. Hur ståtlig jag är som girig greve anno 1658.



Hursomhelst är jag ute i blogvärlden. Jag finns. Jag blir antagligen tvungen att ta tillbaka allt mitt tidigare gnäll över bloggare som skriver om konsistens på gröt och tidningen som kom 17 min för sent. Och visst kom jag på en lagom pretentiös titel? Kanske får ni stämma närmare bekantskap med Kakukilla vad det lider. Det är meningen tror jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home